wtorek, 4 lutego 2014

Recenzja hybryd Tifton

Pierwszy zestaw hybrydowy który zamówiłam był z firmy tifton który należy do nie najtańszych ale też nie najdroższych zestawów które przetestowałam. 
Firma ta oferuje nam kolorowe lakiery w cenie :
- 5ml za 12.90zł
- 15ml za 24.90zł
Ja za tu widoczny zestaw zapłaciłam 139zł w które były już wliczone koszta przesyłki o wysokości 20zł można wybrać tańszą opcje ale ja należę do tych niecierpliwych i wybrałam kuriera dlatego paczka dotarła do mnie której niż 24h  
 

Najlepiej będzie zacząć od tego co gwarantuje nam producent:
- trwałość do trzech tygodni 
- extermalny połysk 
- szybka aplikacja
- samopoziomujący
- perfekcyjnie kryjący
- bez smug
- bez odprysków
- bezzapachowy
- bez rozpuszczalników
-wystarczają dwie cienkie warstwy

A moja opinia co do tego :

1. Extrenalny połysk :
Co do połysku mogła bym się kłócić że jest taki ekstremalny, co prawda paznokcie się błyszczą jednak mogła bym bez problemu powiedzieć że miałam inne zwykłe lakiery nie hybrydowe i błyszczały się lepiej niż te oto hybrydy

2.Szybka aplikacja :
Jeżeli chodzi o aplikacje uważam że jest to osobista sprawa, każdy kto stosuje hybrydy ma swoje własne sposoby na to, różne etapy zaawansowania itp

3.Samopoziomujący :
Pod tym punktem mogła bym postawić wielki znak zapytania czy te lakiery się same poziomują i mogła bym stwierdzić że może troszeczkę jednak nigdy nie uzyskamy takiego efektu jak powinien być

4.Perfekcyjnie kryjący :
Tutaj mogę wypowiedzieć się od razu także do ostatniego podpunktu lakiery rzeczywiście dobrze kryją ale na pewno nie po 2 warstwach tylko po 3 a jasne kolory nawet więcej więc jaśniejszym odcieniom musiałam podziękować bo nie chciało mi się zadawać trudu z nimi.
Jak już weszliśmy na temat kolorystyki jaką oferuje nam producent to też byłam lekko zawiedziona ponieważ kolory w rzeczywistości nie wyglądały tak jak na zdjęcia gdy je wybierałam :




Można nawet na waciku zauważyć jak zachowują się poszczególne kolory te intensywne posiadają mniej przebarwień niż te jaśniejsze jednak na kolorach na których mi najbardziej zależało najbardziej mnie zawiodły między innymi niebieski oraz zielony. Co do niebieskiego mogę powiedzieć że przyszedł całkowicie inny odcień w sunie zielony wcale nie lepiej miał być wiosenny jasny kolor a przyszedł odcień zgniłej mięty :/

A tutaj kilka zdjęć w praktyce :




Wracając do naszych podpunktów :

5.Bez smug :
Owszem jak już lakier nałożymy odpowiednią ilość razy żeby zakryć wcześniejsze smugi które man robił to będzie bez smug jednak wcześniej można widać przebarwienia z powodu nierównego krycia.

6.Bez odprysków:
I to jest najczęściej zadawane pytanie do jakiegokolwiek lakiery hybrydowego i mimo wszystko mogę tutaj dać ogromnego plusa, lakier pod żadnym pozorem nie odpryskuje nie wiadomo co będzie się robić lakier jest zawsze na paznokciach zawsze pojawi się odrost a nie efekt każdy "paznokieć robiony w innym gabinecie" na prawdę nie mam ani trochę nic do zarzucenia trwałości tych lakierów

7.Bezzapachowy :
W ogóle nie prawda! Lakier posiada swój zapach! Nie należy on do najpiękniejszych jednak nie jest drażniący w nos ani nie jest bardzo intensywny 

8.Bez rozpuszczalników :
Tego nie mogę stwierdzić ponieważ producent nie zdradzi nam receptury lakierów ale po zapachu nie są wyczuwalny dodatek rozpuszczalnika 

Co do ostatniego podpunktu wypowiedziała się dość w pkt nr 4 

Jeszcze jedną rzecz którą mam do zarzucenia to primer! A mianowicie jego zapach który jest nie do zniesienia. Miałam już wiele primerów i jak to primer raczej ładnie nie pachnie ale ten to już jest straszny! Nakładając go czuje się jak bym była w stodole i świeże łajno ktoś obok mnie przerzucał także uważam to za wydane pieniądze w błoto ponieważ no nie da się po prostu nie da tego wytrzymać, natomiast bardzo zapachem nadrabia oliwka którą kupiłam o aromacie cytryny i zakochałam się w nim!!!


Mimo tylu negatywnych zdań jestem wstanie polecić te lakiery ze względu na wytrzymałość, jednak bardzo bym proponowała nad porządnym zastanowieniem się nad wybraniem odpowiedniego koloru żeby nie utrudnić sobie życia tylko ułatwić i cieszyć się ładnymi i zadbanymi paznokciami pasującymi do nas i naszej osoby, bo najważniejszą rzeczą w życiu jest czuć się dobrze we własnym ciele :) 

4 komentarze:

  1. cena dużego lakieru to 34,90 :) faktycznie kolorystyka różni się od zdjęć z aukcji, co do krycia.. ile osób tyle opinii.. większość twierdzi, że po 2 warstwach kryje super.. sama nie wiem jak jest bo jeszcze nie mam ich lakieru, ale planuje kupić kilka sztuk na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to nawet nie wiedziałam jak je kupowałam cena dużego była jak w opisie widać jak ceny szybko się zmieniają

      Usuń
  2. o proszę, nie wiedziałam że cena wzrosła aż o 10 zł :/ chociaż wydaje mi się, że małe buteleczki mają i tak większe wzięcie, więc za dużo na większych nie zarobią :P:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam że mniejsze butelki mają większe wzięcie bo ludzie dopiero poznają tą firmę i jej produkty ja też jak czegoś nie znam nie inwestuje od razu w największą pojemność, ale nie wydaje mi się że zwiększając tak cenę zyskają klientów bo są inne lepsze firmy które mają też lepsze produkty ja osobiście nie skusiła bym się na większe tylko mniejsze żeby sprawdzić inne kolory :)

      Usuń